понеделник, 14 април 2014 г.

Смисълът на "НИЩОТО"




              Не обичам дълбокомислените ,умници/като например един Николай Михайлов,който се появява по всички телевизии и се прави на господ САВАОТ/, Той е склонен от девет дерета вода да ти извади,само и само да докаже своята измислена теза.Най-често негова измилена  теза е умствена конструкция,която няма нищо общо с действителността.И това,ако донякъде е простимо за един творец,то за психиатър или социолог с такива претенции е вредно.Не защото заблуждава публиката,а защото лъжейки себе си,той изкривява действителнността.Това обикновения човек го усеща.  Този тип люде,,които искат непременно да те научат и да ти" кажат нещо",които искат да ни образоват и впечатлят , не ни разрешават най-простото нещо на света-:да "дишаме живота"Да дишаш живота означава да те оставят на мира,за да можеш да мечтаеш.Има ли вече такива хора/Още повече млади/,които го могат.Самотата залива всичко,което чувстваме и мечтаем.И обезсилва всяка надежда.Всичко наоколо става по видимо и тайнствено като сенките на нощта.Става ти студено. По прозорците забива град като грях,Наедрява и става като яйце,като бомба.Начупва стени и прозорци.Начупва и мен,но за миг ме спасява.Това съм аз.Болезнено начупен и безсмислен, но цял.След това лисва дъжд и  ме размива..Зъзна.Крещя,зъзна,пак крещя.Никой не може да ти помогне. А може би никой на този свят не се осъществява,освен глупака.Вчера ми го каза един глупак...И дали пък и и аз не съм от тях??Що не? Всички,които аз считам за глупаци,ме смятат за такъв Особено др.Михайлов.Никой на този свят не се осъществява/ПРИЖИВЕ/ ОСВЕН ГЛУПОСТТА-додаде той ".Тя е вестдесъща."И аз вече съм заразен.Вируса на глупостта е неизтребим и вечен .Той не прощава никому.Потърсиш ли изход ще бъдеш наказан.Жестоко наказан.

    Заболява ме глава.Цял живот ме боли Цял живот ме боли глава защото живея в несъгласие със себе си.  Опитах се да се обикна,ала не става.Аз не го искам.За да живея и да съм в съгласие със себе си ,да съм здрав/като Михайлов/,трябва да живея  в съгласие  с живота,,тоест да не съм АЗ .      А това го немога. Никога не питайте ближните,а и умниците, за смисъла на нещата.Те ще ви отговорят умно,но ще бъде инфантилно.Дори не се замисляйте за същия този смисъл,защото е смешно-няма го.Оставете го на умниците.Те знат всичко.