неделя, 28 май 2017 г.

Безусловно




                              С нищо не ме ангажира настоящето време.Межупрочем няма

                        такова.То е условност между два мига-минало и бадеще.Копнея

                        за простора на вечността.Копнея за "безвремието" на  времето

                        където ще бъда НЕ АЗ,а просто ТИ.И не е задължително да бъде

                       второ лице,единствено число в безпирно изтичащо време.


--------------------------------------------------------------------------------------------


                        С абсурд е надарен не моя ум,а нещата наоколо,

                     стига да ги заподозреш.


--------------------------------------------------------------------------------------


                   Мисълта да пътувам между галактиките ме блазни,но не

               утешава.Дава ми упование,но ме разрушава.Разрушава ме,

               за да ме съблазни със воята забрава и безкрайност...Но в

              следващия миг/преди да се осъществи"/,аз бивам залян с

              талазите на скука/въображението ми убива не само неосъ-

              ществимата мечта,а и самата реалност/.Уморявам се пред-

              варително от всичко което ще ми се случи и въображението

             ми застива в ступор.



-----------------------------------------------------------------------


        Безусловно роб на мисълта,не ще се предам ни на живота,ни

       на смъртта.