сряда, 26 юли 2017 г.

Бог е душата на всички неща



                                      О,ширни слънчеви поля,зрителялят ,благодарение на когото единствени

                               сте живи ви съзерцава от мрака.


                                     В гъсти плетеници зеленина на дърветата се смесва с кръвта ми.Тупти

                              животът в далечното ми сърце...Не съм бил създаден за действителността,

                              а животът реши да дойде при мен.

            ---------------------------------------------------------------------------------------------


                       Най-щасливите ми мигове изживявам,когато не мисля нищо,не искам нищо,

                    дори не мечтая,потънал в унес на сбъркано растение,на прост мъх,изникнал

                   на повърхността на живота.Изпитвам наслада без огорчение,от нелепото

                   съзнание,че съм нищо,от предвкустването на смъртта и заличаването.

----------------------------------------------------------

                                                                                                      Ф. Песоа