сряда, 23 август 2017 г.

Писмо до любимата




                                     

                          В мига в който ми се обадиха,аз осъзнах,че животът ми до тук е бил

            на повърхносттаС други думи не съм живял.Всеки отминаващ миг наричаме

            настояще,а той си отива,още

            със своята поява,превръщайки се в минало.Опитвайки се да го заловим ние

           преследваме нищото.А живота е някъде другаде.Животът,който ни кара да гоним

           празни химери,да търсим надежда,да се уповаваме на илюзии,това е животът във

          времето. А то изморява и похабява.Превръща ни в негови заложници.Кара ни

          да забравим истинския живот- живота на душата.Ти скъпа си извън времето,в

          друго измерение.Там където нещата навярно се случват и са истински.Като дойда

          при тебе ще разбера,а ако не,ти ще ми разкажеш..Няма да издам името ти,няма

          да похабявам думите.Те са нашата памет и живеят  само тук.А ти прекрачи прага

         на времето.Ти беше по-истинската част от двама ни.

           Събуждам се в пустота.Душата ми е празна без теб.Целият свят е празен-пустиня.

        И в същото време съм някак си ЦЯЛ ,сякаш смъртта е събудила сетивата ми

       за нов живот. Вече цяла седмица не спирам да мисля за теб.Обадиха ми се

        в два часа през ноща,че си катастрофирала на път за дома.Фатално.Ударът

       бил жесток,на оня завой,любима ,на който се скарахме веднъж,не помня
,
        за какво,но ти за пореден път си тръгна от мене За дреболия ще да е било

        но скоро се върна.Върна се,защото знаеше че те обичам,а и ти ме обичаше.

         Смъртта настъпила веднага-ми казаха по телефона.Не си се мъчила.

         Сякаш това можеше да ме успокои.И в тоя миг аз осъзнах,че те обичам

          че нашата любов добива нов смисъл. Станала е истинска  и е извън

        времето,което все ни се изплъзва,а сега е престанало да тече.И смърт

         няма.Тя те е превърнала във Вечност, която скоро ще прекрача и аз.

         Сега е лято.Август е.Ще отида да поплувам в морето,където се къпех-

          ме  с теб всяко лято  ,на оня залив при който се целунахме за пръв път,

         а ти ми каза,че не умея да го правя.Аз не се обидих,разбира се,а те

         привлякох в морето,където телата ни танцуваха дълго.,вплетени едно

         в друго.Това,което прочетох в очите ти,когато излязохме-бе щастие,

         и че и любовта е като морето-никога не умира.А ето ,че ти се пресели

         оттатък и ще ме чакаш,а аз ще те обичам все повече.Ще минават годи-

        ните,ще се сменят сезоните,ще умират мечтите ни,ще се уморят

       телата ни,но нашата любов не ще свърши. Благодаря ти скъпа,за

       всичко,което ми даде и не ми даде.Благодаря ти,че те има. Ти от-

       ново ще  си тръгваш и ще се връщаш.Този път аз ще дойда при

      тебе и ме чакай.Само да не ми изневериш.

       За сега преключвам,за да не ти стана отекчителен с моите обяснения.

       Тук е адски горещо.Само вечер подухва вятър откъм морето,

        който вместо прохлада пръска тъга и спомени.Твой...Ти

       знаеш...

                                                                 С.М.Аврелиев