понеделник, 22 февруари 2016 г.

Преди да се роди




          Животът е "нищо",което постоянно иска да се превърне в "нещо".

                                                                                          Блез Паскал

        И в края на краищата има ли нещо,след като всичко е нищо.Нищо е дори

        да търсиш нещото.То е изгубено преди да се роди

        Не богохулствай,казват поповете,ала аз не им вярвам Те варват в бога,толкова,

        колкото в неговото отсъствие. Тоест в дявола.

           Вярваш ли,ти вярваш в себе си и своя Бог./не заради,а въпреки себе си/,а вярвайки

     ,ти не си самото АЗ,а повече, излизайки извън   себе си и ставащ  част от света на

    другите. Това е невинната заблуда и оправдание на слабостта.Дали ставаш част от себе си

или част от света? Да си вярваш означава да си обречен,а и отречен от самия себе си.Тогава

       ставаш човек

       Не богохулствайте,казват ортодоксите-фанатици.Ала аз не им.варвам.Не защото са сухи

      и закърнели,а защото си варват.А вярвайки/държейки на себе си/  ти вече не си само

  своето АЗ.Ти не си центъра,а Вселената,която няма край нито начало.Да си "Аз" това е неимо-

    верно повече,което е щастие и обреченост.Излизайки извън света ти ставаш света,ти ста-

   ваш самия Свят.  Ти вече си част от другите и те част от теб  С една дума,станала клише в

   земния  живот ти не само ставаш човек , а и Човекобог.

 Нали не забравихте,че живеем в най-прекрасния от всички прекрасни светове и нека

Господ ни помага да го преживеем.Иначе какви човеци и какви Богове сме ние?