събота, 29 юни 2013 г.

Животът ме боли

                                         Животът ме боли                                                                                                                                            /имлресия/                                                                                                                                           Боли ме,че не случих на държава                                                                                                                          Не случих на жена
                       Боли ме,че х ората около мен са болни,
                            
                     Боли ме за комунистите,седесарите и
                          царистите,че не им  признахме,че не те,,а
                     ние сме виновни за тяхните вини.                                                                                                            
                                          Боли ме кутрето,коено отрязах,
                                      в знак на отказана любов от едно момиче
                                            и сега  го няма,но ужасно боли.                                                                                                                                                                                                                                                                       Боли ме,че децата ми порастнаха и сега са далеч от мен.                                                                           Дано са като лястовичките                                                                                                                    да носят гнездото  в сърцето си.                                                                                     Боли ме  кръста,гърба и черния дроб , и белия ме боли.

                                   Боли ме сърцето за всичко,което ми се случи в този живот,
                     и за всичко,което не ми се случи.                                                                                                                       Погледнеш ли назад няма нищо и боли
 
                                  Погледнеш ли напред -зее дупка и боли.
                                                                                                                                                                                          Боли ме за баба,щото я болеше глава,
                             а и мен ме боли, щото съм кръстен на нея.

                         Боли ме  за  гората,дето бандитите изсякоха и продадоха на гърците.

                          Боли ме,че сме продажници,а уж не сме лоши хора.
                                                                       пък все нещо/всичко не е тъй/
                        Ние,сякаш сме  хора сбъркани в "остатъка"
                               в изконното си намерение да бъдем люде без Бог.
                          а тъй не бива,щото рано или късно боли.Боли от нищото,
                              че си предател, не не на себе си,Бога си предал .

                                    Свободният човек не е предател! И той е в Бога.                                                                                                                                                                                                                                                                 Боли ме,че съм аз и  се срамувам от това.                                                                                        Боли ме,че птиците не пеят като някога      А кой ли ги и слуша                                                                     
Призивните на щурците са някак унили и не безсмъртни- преди да умрат./мъжките, умират  след любов,буквално,- а не като мъжа след- еякулация-духовно./                                                        И Жабокрякането на жабите не е ТО.  ,то те буди,а не жадува Самоизядохме се не от болки,а от лъжи л   А от това ужасно боли . То е като  да те карат насила да мислиш,че си жив, А ти не си.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Боли ме за ручеите,които пресъхнаха и за рибата която живееше в тях                Превърнаха  всичко в модерен еко/псевдо -бизнес /за да  оправдават крадените европейски пари-а.и от това боли.                                                                
                              Боли ме за "морето и неговите хора". За дивото безкрайно море,което опитомявахме с младжката  си сила и бездумсвво и бяхме щастливи,,а сега ни е страх да се докоснем до него    Боли ме,че нацията ни е болна  ,а болестите вече не са   същите и няма кой да ни лекува..   Боли ме и за поповете.Няма кой да  ни опее като хората,щото не им       дават заплати..      Боли ме за неродените деца,които ще пораснат    големи и ще разберат как                 жестоко боли ЖИВОТЪТ БЕЗ МЕЧТИ.                                                                                                                                                                                                                                                            Боли ме за моето куче,което ме обича,а е старо и скоро ще умре.                                                                Боли ме за хората ,които са родени в болка за да ги боли.                                                        Боли ме за приятелствата,които загубих.                                                                                                    Боли ме/с вина и ненавист/любовта към жената която обичах.                                                   Но най много ме боли  за тези които обичах и обичам. Те никога                                                       няма да разберат за това.   Не ме разбирайте погрешно,не ме боли за себе си.За живота ме боли.    Този,който мислим,че притежаваме,и ни принадлежи,а той изобщо                                            не ни припознава.                 .










(((((((((((((((((((((((((((((((