четвъртък, 26 януари 2017 г.

Гласове от подземието/текстове на абсурда.






                          Едва ли има на тази земя нещо по-красиво и в същото време толко-

                    сбъркано като    БълГерия.За това ли я обичаме толкова много.

                    Тук всичко се случва точно така,както трябва:Законово,Конституционно

                     и справедливо.Всичко е в буквата на закона.Само,че не и в духа..А и нас

                   ни няма в него.Всичко е точно и никой не му прече. Върви се опълчи на

                  закона/полиция,прокурори,съдии,ЧИНОВНИЦИ/  и  утре ще се намериш

                "там,където те нямаше". Тоталитарна демокрация.

                       Да живее генът български,който може да ги съвместява.


                                      ---------------------------------------------------


                         На члена ми расте огромна пъпка.И продължава да  пораства с часове.

                 Никой доктор не може да я спре.И молитвите ми не помагат.

                     Започвам да си мисля,че съм пъпка,цирей и скоро трябва да се пукна.

                     Не смея да изляза сред хората.Самоличността ми е сменена.Мухите

                   ме кацат и изяждат.Внушавам си,че те ще ме спасят.Живота е пълен

                   с илюзии.На другия ден се събуждам чисто нов.Без токсини,без

                   мухи,без пъпка.


                      --------------------------------


                 Дали е необходимо условие и предпоставка човек да спи,за да сънува?

                Казват,че ако в будно състояние сънуваме трябва да потърсим психиа-

                тър.А има и трети вариант: хора,които постоянно спат,но не сънуват и

                такива, които никога не заспиват а сънуват.Съотношението е в полза

                на вторите- 1 към 10.Ако беше обратно.Ако беше обратно светът щеше

               да бъде скучен,но малко по-поносим.


                          -------------------------------


                    Тръгвам из града с фенера.Посред бял ден.Търся Диоген. Трябва да

             си докажа,че съществувам.Разпитвам, ослушвам се,душа. Никой не ми

             обръща внимание.Не ме познават.Минават през мен ,като през празно про-

             странство.Размахвам фенера.Чупя глави,ръце,носове.Пак нищо. Няма

             ме.Отивам до контейнера за боклук.Влизам вътре и се свивам на топка.

             Бодът ме с шишове.Изваждат очите ми.Никой не ме иска.Усещам праз-

            нотата на света.Един клошар ме нанизва на шиша си и ме изпича.Тъкмо

            да усетя,че съществувам и той ми казва,че ме спасява,защото ме обича.

            Развали всичко. Последната ми мисъл е,че не съм си платил тока.

           Подарявам му фенера.


                                                                                       С.М. Аврелиев