понеделник, 26 май 2014 г.

ЩУРЧЕТА


                                                       
                                                             В пожълтелите слогове и стърнища
                                                             на август,
                                                             предсмъртно полудели от любов,
                                                             надпяват се щурците.
                                                             Влизат през прозореца на колата ми,
                                                             спукват ушите ми и си тръгват
                                                             да гонят своята единствена любов,
                                                             с която се разминахме...


                                                                      БУДЕН ЗМЕЙ
                                                           
                                                                 Докато змеят отнасяше съня ми,
                                                                 аз се молех на славея да роди деня.
                                                                 Малко съм се молил...
                                                                 Змеят порасна и пламъци хвърли в небето.
                                                                 После роди малки змейчета
                                                                 и те заплуваха в блатото на душите ни
                                                                 Малко съм се молил...
                                                                 Небето засвятка и яростно загърмя.
                                                                 Уцели ме.
                                                                 Сега съм буден змей.


                                                                         ПЛЕМЕТО АДАМОВО                                                                                                                    В сумрачната далнина на хоризонта
                                                                 се мярна силуетът на дърво.
                                                                  Дървото,което той търсеше хиляди години.
                                                                  За да го нарисува.
                                                                  И удължи живота му
                                                                  с още едно Адамово племе.