неделя, 24 януари 2016 г.

ПОСЛЕДНАТА РЕАЛНОСТ





                              Често фантастичният свят ни се струва по-реален от всяка реалност.По-

               реален в сравнение с онзи свят,в който всички ние сме натъпкани в папка-"електо-

               рат", за да гласуваме ,да си плащаме данъците и да  не разбираме,че си плащаме

              за да ни е кофти. Всички ние които имаме кофти мисли,а ни завиждат че сме луди.

              А сме луди щото ги търпим.Всички тях.Които ни ограбиха живота,а сега се смеят

              в шепите си до сълзи.Че са хитри и са ни излъгали.По реален в сравнение с оня

             свят,който ни обещаваше да сбъдне мечтите ни,а вместо това ги уби.Уби ги жес-

             токо-бавно и методично.Както убива истинския убиец-първо душата,а после и

             тялото.По реален от полицаите,които ме накараха да лъжа,и от адвокатката

             която вместо защитник си изигра великолепно ролята на прокурор,а прокурора

            без да ме е виждал ме накара да признавам,иначе...и съдийката,която ме осъди

           на възможно най-голямата присъда по късата процедура...И аз бях принуден да

           се съгласявам и произнасям лъжи...Нима задколисието и мафията е нещо имаги-

           нерно,което съществува в нечии глави,в радиа и телевизии? Сблъскайте се с нея

          и ще разберете колко е реална.По-рална от всяка действителност.Само фантастич-

          ният свят е по-реален иначе бихме полудели всички.И колкото повече ни карат

        да страдаме,толкова по-реален става фантастичния свят.И тук ние решаваме да

        бягаме,да бягаме далече... в нашия дом.Но как да се измъкнем? Нашият дом е там

       от където сме дошли тук...Там е нашия БОГ...

         Всички тайни са скрити от очите на смъртния.Само смъртта може да въздаде

      и на нея се надяваме на справедливост...ТАМ ОТ КЪДЕТО СМЕ ДОШЛИ...


           И не забравяйте ,че живеем в най-прекрасния от всички прекрасни светове.