петък, 20 юли 2018 г.

Да продължиш спомена



            Питам се дали е справедливо да откраднеш чуждите спомени?.

       Успокоявам се,че това са спомените на кръвта.

         Пътувам през степите на Америка.Дядо ми почти цял живот е

      живял и обикалял тук,търсейки работа.

        Пътувам сам и толкова дълго,че от време на време забравям кой

      съм,имам ли тяло,даже си подремвам на кормилото.Господ ме

     пази,затова ме измъчва.Мъчи ме,за да стана като него-сам,неза-

     висим и творящ.Само дето не знам дали вятарът ме прави без-

    плътен или той-Господ.И още,спомня ли си ТОЙ,че ни е създал,

    нас-човеците съвсем несъвършени.А казват,че сме негов "Образ

   и подобие."Каква е истината не знам.Сигурно и той страда като нас.

    И ако е така,Той е не само създател,но и СПРАВЕДЛИВ-част от нас.

      А дядо ми справедлив ли е бил,като малко преди да умре,се вър-

   нал тук някъде в България.И ни изоставил.И дали си спомня за това?

                                                                         С.М.Аврелиев