петък, 13 юли 2018 г.

ГЛУТНИЦИ



                 Уважавам само свободните хора/и духам и телам/.Масата ме отвращава.

            Тя прави глутниците.Откажеш ли се от нея ,ти си обречен на мизерия и

           смърт.Това е най доброто ти възмездие.

----------------------------------------------------------


        Присъствал съм,незнайно как,на своето постепенно умиране,на бавното изгубване на

    всичко,което си е заслужавало,на всичко,което съм искал да бъда.И сега мога да кажа

    откровено,че няма нещо,което съм искал или мечтал,да не се е разбило в стената на

   безличната и безмилостно жестока стена на тъй нареченото общество.

     Животът е падане от отвесна пропаст ,задържайки се за миг в цепнатините на

  скалата/нашите илюзии/.Дори съдбата се грижи за нас,да ни мъчи,за да не ни

  убие тутакси.
------------------------------------------------------------

       Моята мечта винаги е била да преодолея реалността.Да бъда по-жив дори

  след смъртта.Накратко,да се осъществиш в абсурда,преодолявайки гравита

  цията на собствената си глупост.

------------------------------------------------------------------

    Живота ми премина покрай мен като стрела.От време на време ми прониз-

 ваше плътта,но аз не чувсвах болка.Просто оставаха рани.Незарастващи.

---------------------------------------------------------------------------

      Няма никоя система,в която да няма тщеславие и лъжа,за да държи наро-

  да в подчинение и послушание.

--------------------------------------------------------------------------------


      Пълната абдикация на държавата от своите задължения/разбирането на

  демокрацията по Ботковски/,цели принципът "Разделяй и владей"да про-

 дължи до Второто пришествие ,тоест,до пълната ликвидация на един народ.

     Някой могат да бъдат "еднолични" Богове на самите себе си.

                                                                        С.М.Аврелиев

                                                   ----------------------------------------------