неделя, 19 февруари 2017 г.

Една тъжна вечер



                   Какво нещастие,а може би щастие,защото утре ще бъда вече друг.

             И тогава ли ще вярвам в собствения си дух.Ще бъда в същата форма,

             сърцето ми ще бие в своя ритъм,що за въздух ще поемат дробовете ми,

             злъчката ще ме боли ли или няма да е "тя"?.Ще работят ли жлезите ми

            с вътрешна секреция,няма ли да се превърна в евнух с времето,ще виж-

            дам ли по същия начин децата си ,есенната гора срещу вилата на смрач-

            чаване.Кучето и котките ми ще ме посрещат ли когато се връщам от лов?

            Ще бъда адски нещастен,ако не ги виждам тях щасливи,че ме чакат.

              Е,една вечер имам право да бъда тъжен -мечтаейки.Защото знам,че и

          утре ,вдруги ден,след 100 и 1000години ще бъда все същия.Тъй,както съм

          бил вчера,преди 100 и 1000000год.И Бога,в който вярвам сега,надали ще

          знае кой ще бъда утре,защото не е сигурно,дали тогава ще вярвам в него,

         пък и дали ще съществува...Тъжно и безнадеждно е да не знаеш,но...и светло...

                                                                                С.М.Аврелиев