събота, 19 септември 2015 г.

Прозрение




                    Знете ли?...сигурен съм,че знете,...че тази нощ аз имах прозрение...И то

          какво прозрение....Спомних си ВЕЧНОСТТА,но не можех да си я представя в

         бъдаще време.Това ме ужаси и се събудих в пот и целият треперещ.И вие сте

         се будили много пъти така....сигурен съм! Но не си го признавате и не искате

        да го задържитите/като чувство/ по-дълго време,защото ви е страх.Страх ви е,че има

       или ,по вероятно,няма Вечност,а аз копнея за това.

          Сега ТЯ-ВЕЧНОСТТА ми се яви като сън без смърт.Всичко,което се случва в

      съня ти е истинско,живо и без съмнения. Това е разликата с така наречената "Реал-

      ност" на живота,която рано или късно разбираш,че е най-голямата измислица.

         Всъщност,не искайте никога нищо от живота.Той ни е даден на заем,за да се

     научим да живеем истински...