четвъртък, 12 май 2016 г.

И ЛЮБОВТА Е ВЪПРОС НА ТАЛАНТ




      Любовта е натрапчива идея,ако не я споделиш или  не и се посветиш  достатъчно

   дълго време.Любовта е другото наше аз,което ненавиждаме,но цял живот търсим.

   Много често не заради самата любов,а да се отделим от себе си,да се видим от страни

  и да потърсим истинското си аз. Да познаем света от друга гледна точка.А някой са

  готови да гледат на света от ,тази различна  гледна точка ,с цената на самия свой живот.Аз

  съм един от тях : първо защото ненавиждам скуката и второ защото този свят не е за

   мен,не ме задоволява и не ме кефи. Не знам дали е за еснафите,мазохистите,самоубийците

  или свестните,но това няма никакво значение .Ние не си приличаме с него.Точка.

   И  колкото искате точки.Това е.Любовта е илюзия без край,която от време на време си

  начертава обекта,обича го или не,но го притежава в себе си ,докато го изхвърли до

  следващия,който със  сигурност е същия,малко по-грозен,по-тъп и по -малко обичан,но

 отново твой. По неведоми пътища мразен и боготворен от ред тъпанари като мен.

   На никого не се сърдя.Всеки има право на любов.дори да е сетната, дори да не те

  обичат ,ти обичай.защото любовта е въпрос на талант,а право на обич има всеки.

   дадено му от Бога.