събота, 28 май 2016 г.

ХОМО ЕРОТИКОС




                      "  Има три типа хора:едните обичат секса,другите еротиката,а третите любовта.

                     Всичко това е твърде относително и в повечето случаи  невярно,но...

               Не знам кои са по-перверзни или истински в чувствата си/по отделно/,но съм убеден

                  че: Ако всичките тези неща, се убединят , в едно, ще се получи нещо като

               щастие.Може би за миг ,два или цяла вечност,но това няма  никакво значение.Защ-

               ото в това състояние  мигът е вечност,а вечността миг."

                Така ми говореше моя приятел С. Т.,докато замятахме с въдиците,и аз неволно се

                обърнах да видя той ли е,понеже никога не съм го познавал от тази му страна.

                 Искам да кажа,като човек,който разкрива чувствата си и е убеден в това,което казва,

                защото той беше пълен мълчаливец,затворен в себе си,дори хората го смятаха

                за луд.

                    "Да виждаш света през очилата на еротиката е велико нещо-продължи той-

               По едно време като млад имах чувсвото,че за това ме е създал Господ.Обичах

                всички жени,макар да не бях се докосвал до никоя.Мислех ги за същества от

                друг,безплътен свят и изпитвах ужас,че мога да ги оскверня с моята нещастна

                земна направа .С моите скверни,земни мисли,щения.

                   Докато пораснах и разбрах,че и те са като нас-плът,която се изпотява,мисли

               за секс и го прави с някой,а мечтае за друг,който я обладава денонощно и ...изобщо

                същества от нашия род-земен,грешен"

                А,стига-,викам му аз-,не те, а ти си, или си бил извън земен .Жената е едно тако-

                ва лъжливо и нисше същество,а той взел да я превъзнася...

                 "Вярно е -рече той-но защо да е така?Защо да не можем да обичаме,па макар и

               да знаем,че нашата страст не е към тази която обичаме,а е,да речем,проблем на

               нашите жлези с вътрешна секреция...Биология,химия,а  и защо Бог да не е точно там?

             И все пак да не принизяваме любовта.Тя е единственото нещо което си заслужава

              на този свят. И нека не я наричаме нито анатомия,нито секс,дори не и еротика.

              Тя е,И  НЕ Е,това което ражда,а това което свързва живота със смъртта."

                 Знаеш ли  какво-ядосах се аз-сега като се прибереш и се изчукате с твоята какво ще

              ти остане?... секса ,еротиката или любовта,а може и празнота?

               Аз съм вика "ХОМО ЕРОТИКОС,при мен няма празнота,щото мястото е празно,

              и никой  не може да ми го отнеме.

               Брей-мисля си аз-дали пък тоя не е педераст? А толкова време се познаваме!

              " Не съм-разчел мислите ми-вика той-хората не говорят истината щото никой не им

               вярва.А сам Господ е казал че "Само истината ще ви направи свободни"Веднъж да

              споделиш  и вече си болен.До днес мислех,че аз съм болен.Сега като ти казах, знам -

              Светът е болен."Макар,че то е едно и също."

              А аз успях да му кажа само,че не обичам хората,които оправят света.После замълчахме

              до сутринта и не хванахме дори и една мряна.