неделя, 26 юни 2016 г.

ИЗКУСТВОТО




                          Не намирам,че изкуството е нещо извънредно.Но знам,че без него живо-

                  тът  нямаше да съществува.И ако ме разбирате правилно ,в това противоречие се

                 крие загадката що е живот и що е изкуство.Кое е първото,кое второто? За разлика

                 от спорта,примерно,тук няма  нито първо,нито второ, всичко е изкуство-едното

                да живееш,другото да твориш.Ако искаш да твориш ще си свободен и беден,ако

                искаш да "живееш" ще си щастлив и доволен .Ала аз обичам "щастливите"-

                творящи,което е рядко срещано явление,но все  пак се среща.

                   Най-често те са негодници ,който ми говорят  за изкуство на гладно.

             .И понеже,аз не разбирам от изкуство/но до голяма степен се превземам/-мълча.

              Мълча,докато оня разбере,че съм тъп и направо си иска..Давам му пет лева дето

              ме оставя на мира

                 .Аз съм особен  човек. Обичам само сродните души с които си говорим с

               мълчание.Съмнявате ли се,че това е най -съществената част на изкуството-

              мълчанието,това което не ви се  казва...Там се крие то,дяволът му с дявол, в тъпото

              мълчание.

                  Аз се казвам Асан Лулов или Стелиян  Марков и двамата сме от една и съща

              кръвна група -нулева положителна.Това говори ли ви повече,освен,че сме

              добри приятели-Аслан ,Асан или  Стелян,какво значение има освен кръвната

               група. А знаете ли,че 99% от циганите са нулва група. Дали и аз не съм циганин?

               Пък защо и да не съм? Лошо ли е да си безмисловен и свободен като всеки мангал

              и тъпанар,тоест като мен.И както рече циганката гледачка ,"Бог да ви

              пази от /за пръв път не от лоши очи/, лоши мисли".Тази циганка,помислих

              си,  трябва да и се даде най-малко професорско звание . Щото направо позна.Не

              за друго,а защото и справедливостта и "истинската лъжа" по нашите ширини

            са дефицит.А защо да и не дадат нобелова награда?! А аз ще се скрия под земята.